Bezorginformatie

Als u een bestelling plaatst is het mogelijk om deze op te halen in onze winkel in Sint Annaland of om deze te laten bezorgen. Als u uw bestelling wilt laten bezorgen en wilt weten hoe wij uw bestelling bezorgen willen wij u vragen om onderstaande informatie door te lezen. 


Hoe werkt onze bezorgservice?

Wij bezorgen uw bestellingen thuis in regio's. Dit betekent dat wij, zodra u een account hebt aangemaakt, u toewijzen aan een bepaalde regio. Iedere regio wordt eens in de x aantal weken geleverd. Een aantal dagen voor deze levering ontvangt u van ons een herinneringsmail. Het is dus een aanrader om voldoende te bestellen om de tijd tussen twee routedagen te overbruggen. Omdat wij ook diepvriesvoeding leveren, leveren wij uw bestellingen met eigen vervoer.

Wij hanteren de volgende (bezorg)routes:

- Tholen (iedere week, bezorgdag: maandag)

- Zeeland 1 (iedere 2 weken, bezorgdag: dinsdag)

- Zeeland 2 (iedere 4 weken, bezorgdag: donderdag)

- Brabant West (iedere 2 weken, bezorgdag dinsdag)

- Brabant Oost (iedere 4 weken, bezorgdag: dinsdag)

- Rotterdam en omstreken (iedere 4 weken, bezorgdag: vrijdag)

- Antwerpen (iedere 4 weken, bezorgdag: donderdag)

- Oost-Vlaanderen (iedere 4 weken, bezorgdag: donderdag)

- West-Vlaanderen (iedere 4 weken, bezorgdag: vrijdag)


Wat kost de bezorgservice?

Wij bezorgen bestellingen vanaf een orderbedrag van €30,-  incl. BTW.  Bij iedere order vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten van € 3.95.  Dit geldt voor al onze bezorgregio's. 

Als u buiten de bezorgregio's valt kunnen wij uw bestelling toesturen via PostNL. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Diepvriesvoer kunnen wij helaas niet via PostNL verzenden. Een pakket tot 23 kg kost €6,05 voor verzending in Nederland en €9,00 voor verzending naar België. 


Overige belangrijke informatie

Als u niet thuis bent op het aflevermoment kunt u altijd een opmerkingen plaatsten bij uw bestelling  waar wij de bestelling mogen plaatsen. Als u diepvriesvoer besteld is het handig om een diepvriestas of koelbox op voorraad te hebben. U kunt deze eventueel ook bestellen via onze website. 

Als er een wijziging plaatsvind in de bezorgschema's wordt u hier altijd van op de hoogte gebracht. 

Als laatste vragen wij u om uw factuur vooraf te betalen. Mocht u bij de chauffeur willen betalen is dit ook mogelijk. Zonder betaling is het helaas niet mogelijk om uw bestelling af te leveren. 


Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen over onze bezorgservice, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt onze contactgegevens ook terugvinden op deze website.